Ohyra

Vad gör jag om jag upptäcker skadedjur eller ohyra i lägenheten eller förrådet?
Ernst Rosén

Kommentarer

  • Om du upptäcker ohyra i lägenheten ska du kontakta Länsförsäkringar som ansvarar för detta på uppdrag av oss på Ernst Rosén. Du kan du antingen ringa eller maila in ditt ärende.

    Kontaktuppgifter:
    Telefon: 010-172 97 29
    e-post: skadedjur@lansforsakringar.se.
    Vid anmälan ska du uppge dina kontaktuppgifter samt Ernst Roséns organisationsnummer 556190-8772.

    Länsförsäkringars hemsida finns lite tips, råd och information om de vanligaste skadedjuren.

    Tänk på att förvara textilier/kläder inplastade som du förvarar i förrådet.

    Ernst Rosén