Namn vid hissen

Hej, När kommer mitt namn upp på den tavla som är vid hissarna? Då det inte står vilken våning jag bor på är det många som undrar vart dom ska. 😀 Bor på Jungmansgatan 31 D, 6:e våningen
Camilla Carlsson

Kommentarer

  • Hej Camilla

    Vi har installerat elektroniska tavlor men som inte är driftsatta ännu. Där kommer ditt namn upp framöver. De befintliga tavlorna uppdateras inte längre, så därför saknas ditt namn.

    Så tillsvidare får du berätta till de som besöker dig att trycka på vån 6 i hissen.

    Trevlig helg!
    Agneta