lägenhetsbyte

jag har varit hyresgäst sedan 2005 på Utlandagatan. Bor i en 3a ville byta  ner till en 2a eller även 1a. Ansökningshandlingar känns lite komplicerat. Hur gör man på bästa sätt? Och vad kostar hyran respective lägenhet, samt planlösning. På homeq känner de inte igen frågan.
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Tack för din fråga. HomeQ är en annonsportal så att flera fastighetsägare kan annonsera sina lägenheter. Ernst Rosén lägger ut lägenheter för uthyrning där du som önskar internbyte kan söka de som passar ditt behov bäst. Var noga med att ange att du redan är hyresgäst hos Ernst Rosén så ser vi det när du lämnar intresse för en annonserad lägenhet. Vi vill dock säga att alla lägenheter inte går till internt.

    Vi har svårt att besvara vilka hyror, storlekar, planlösningar som finns innan det blir ledigt.

    Du är alltid välkommen att ringa oss på tel: 031-80 60 80.

    Vänliga hälsningar
    Agneta Löfman
    Agneta