Kan jag hyra parkeringsplats genom Ernst Rosén?

Hos Ernst Rosén kan du hyra parkeringsplats i centrala områden i Göteborg och Lerum. Du hyr en specifik parkering i garage eller utomhus. I några garage finns det inburad parkering, tvättplats, plats för MC och parkering att ladda din bil. Passerkort/nyckeltags byts ut kontinuerligt och i flera garage har vi vaktbolag som ronderar.

Läs mer om våra parkeringsmöjligheter här
Ernst Rosén

Kommentarer

  • Hej, önskar hyra parkeringsplats för bil på Brunnsgatan, bor i Haga och önskar parkering omgående.
    Mvh Britt Lindgren

    Britt Lindgren
  • Hej Britt,

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Om du önskar hyra garageplats hos oss så är du välkommen att lämna en intresseanmälan via vår hemsida. Just nu har vi tyvärr lång kö i det garaget så det är svårt att svara på hur lång tid det kan ta.

    Önskar dig en fortsatt fin dag,
    Emma
  • Hej,
    Om man hyr en lägenhet på Danska vägen 84 eller 92, finns det då hiss till garaget?

    Mvh
    Elisabeth
  • Hej Elisabeth,

    Tack för din fråga.

    Nej det gör det tyvärr inte i något av de garagen.
    Emma