Intresseanmälan

Hej. Jag har lämnat intresseanmälan på 2 olika lägenheter (samtidigt) hos er via Homeq - med "slumpmässigt urval". Undrar nu om vad som händer om jag skulle bli erbjuden visning på en av dem; påverkar det möjligheten/chansen att få visning på den andra lägenheten då? Tacksam för svar. Mvh, LInda
Linda

Kommentarer

  • Hej

    Trevligt att du söker våra lägenheter. Om du blir erbjuden en lägenhet påverkar det inte din möjlighet att bli erbjuden annan lägenhet som vi annonserar.

    Lycka till i ditt bostadssökande!
    Agneta