Hyran för oktober

När kommer min hyresavi för oktober månad?
Ernst Rosén

Kommentarer

  • Din hyresavi för oktober är på väg till dig. Du kan få den olika snabbt beroende på om du får den via mail, per post eller e-faktura.

    Vi återkommer i mitten på oktober med novemberavin.
    Smidigast är att få den via e-faktura. Då går den direkt till din internetbank och du kan enkelt se beloppet och godkänna fakturan.

    Var noga med att betala din hyra i tid, inga påminnelser skickas ut.
    Ernst Rosén