Hyra i andra hand

Hej på er!
Jag har lite funderingar på att försöka hyra ut min lägenhet i andra hand och prova att bo lite längre från centrum än jag gör idag. Hur länge hade man kunnat få hyra ut sin lägenhet? Jag läste att en skriver kontrakt på 1 år i taget. När det börjar löpa ut och personen som bor i andra hand vill bo kvar, kan en då förnya kontraktet på 1 år till?
Louise Johansson

Kommentarer

  • Hej Louise,

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Du är välkommen att ringa till oss på 031-80 60 80 så ska vi vägleda dig i din ansökan om andrahandsuthyrning.
    Emma