Hur mycket behöver jag flyttstäda?

Hur noggrann behöver jag vara när jag städar innan jag skall flytta?
Ernst Rosén

Kommentarer

  • När du flyttar ifrån oss så är det viktigt att du gör så fint som möjligt för nästa hyresgäst som flyttar in. Städning är en del som oftast man kan tycka si och så om och ha olika delade meningar. I vår avflyttningsfolder kan du läsa mer om tips inför städning och annat som kan vara bra att veta när du skall flytta. Börja i god tid så att du är förberedd inför flytten. Många tips på hur man gör finns också att googla.

    Avflyttningsdagen: Vid avflyttning skall lägenhet, förråd och balkong lämnas i ursprungligt skick frånsett normalt slitage och vara väl städade.
    Samtliga nycklar som tillhör lägenheten, förråd, tvättlås och eventuell parkering återlämnas till den Boendeserviceexpedition som tillhöra ditt område, adress står på den uppsägningsbekräftelsen som du har fått.
    Vi debiterar kostnad för ej korrekt städning samt uteblivna nycklar.

    Länk till avflyttningsfolder

    Tack för att du gör det fint till en ny hyresgäst!

    /Agneta

    Agneta