Garage

Hej, jag är intresserad av att hyra en garageplats hos er i Kallebäck.

Är det ett öppet garage som finns där eller är det burar?

Jag har både bil och motorcykel, finns det någon begränsning för vilket av fordonen som får stå på parkeringen?

Mvh Andreas
Andreas (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Andreas

    Kul att du är intresserad av att hyra parkering i Kallebäck.
    På Mejerigatan 18 har vi både utomhusparkering och parkering i låst garage (inga burar).

    Du hyr en specifik plats och det är ett fordon som får stå parkerat på platsen.
    Hyr du parkering för bil är det ok att ställa en motorcykel där men inte tvärtom.

    Lämna gärna intresseanmälan för parkering via vår hemsida så hör vi av oss så snart det finns något ledigt. Lämna din intresseanmälan via denna länk här.

    Har du fler frågor så får du gärna ringa oss på tel. 031-80 60 80.
    Agneta