Förlorade nycklar

Jag har blivit av med mina nycklar till min lägenhet och vet inte vem jag ska vända mig till. Snälla hjälp.
Edvin

Kommentarer

  • Hej Edvin

    Vad bra att du hör av dig till oss om detta. Om du har blivit av med någon av dina nycklar så kontakta din Boendeservice så kan de hjälpa dig.

    Kontaktuppgifter hittar du på anslagstavlan i trapphuset eller här på hemsidan via denna länk.

    Ha det så bra!
    Agneta