Dubbla hyresfakturor

Hej! Jag har fått två fakturor från er som ska betalas den sista augusti, med samma summa pengar. Stämmer detta eller är det något som blivit fel? Borde den ena vara för sista september möjligen?
Nora (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Nora

    Toppen att du hör av dig. För er som bor på Jungmansgatan har det tyvärr skickats iväg 2 likadana hyresavier för september. Det räcker att du betalar den ena så kan du slänga den andra.

    Ber om ursäkt för otydligheten.

    Ha det så bra!
    Agneta