cykelförråd

Hej! Min cykel har blivit stulen i cykelförrådet, vilket är väldigt tråkigt då jag antar att de bara är folk som bor här som har nyckel! Hur ställer ni er till det här? Jag vet ej när den blivit stulen då jag inte använt den på ett bra tag då däcken behövde reparation. Men inte trodde jag den skulle bli stulen när den står inne i förrådet och dessutom låst. Tacksam för svar. / Elin

Elin

Kommentarer

  • Hej Elin!
    Det stämmer att cykelförråden är till för er som bor hos Ernst Rosén och beklagar verkligen att cykeln har blivit stulen. Du behöver anmäla det till ditt försäkringsbolag. Hör gärna av dig till din Boendeservice expedition och kolla så att de inte varit någon vårcykelrensning men det informerar vi alltid om innan.

    Hälsningar
    Agneta