Borgensman och medsökande

Hej! Jag har nyligen sökt lägenhet hos er via homeq och då fanns enbart möjligheten att söka med antingen medsökande eller med borgensman. Jag har båda, där min borgensman har en betydligt bättre årsinkomst. Är det bättre att söka med borgensman då på hemsidan? Eller går det att göra båda?
Svea

Kommentarer

  • Hej Svea

    Om du har en medsökande så är det den som du bör söka om det är ni två som skall bo i lägenheten.

    Lycka till med sökandet av din nya bostad.
    Agneta