Boka tvättid med appen

Hej!
Appen som man ska använda för att boka tvättid fungerar inte längre. Login uppgifter försvann. Hur kan man fixa det? Vad händer om man glömt sitt lösenord?
Henrietta (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Henrietta

    Du kan kontakta Boendeservice i ditt område så kan de försöka hjälpa dig.

    Trevlig helg!

    Agneta
  • Hej! Jag undrar hur man gör för att boka tvättid utan att behöva gå till tvättstugan. Länken i svaret ovan leder inte till någon info, så uppdatera gärna svaret!
    Carita
  • Hej Carita

    Vad bra att du hör av dig, vi har tagit bort instruktionen på hemsidan så tack för påminnelsen. Om du kontaktar Boendeservice, Magnus tel 031-19 98 84 så hoppas jag att han kan hjälpa dig.

    Trevlig helg,
    Agneta