Boka tvättid med appen

Hej!
Appen som man ska använda för att boka tvättid fungerar inte längre. Login uppgifter försvann. Hur kan man fixa det? Vad händer om man glömt sitt lösenord?
Henrietta (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Henrietta

    Du kan kontakta Boendeservice i ditt område så kan de försöka hjälpa dig.

    Om du vill kan du också se de instruktioner du fick för tvättstugeappen. Du hittar denna instruktion under blanketter och dokument tvättstugebokning.

    Trevlig helg!

    Agneta