Bo med sambo och kompis

Hej! Jag och min sambo söker lägenhet där vi vill stadga oss, men har också en vän som vi vill flytta ihop med under en period, och därefter söka andra inneboende under perioder och bo själva under andra. Blir detta ett problem när vi söker hos er? Om inte, är det gynnsamt om både min sambo och vår kompis står som medsökande på homeq, eller är det bättre om bara jag och min sambo söker? Min sambo frilansar, jag tar fullt CSN, och vår kompis är anställd. Vi söker treor och fyror.

Allt fint!
Sylvia

Kommentarer

  • Hej Sylvia

    Tack för att du hör av dig. Det är bara två som kan vara sökande hos HomeQ så därför är det inte aktuellt med fler sökande. Här kan du läsa mer om vår uthyrningspolicy

    Trevlig helg!
    Agneta