Vitsippedalen

Jag saknar bänkarna som funnits i vitsippedalen...kommer dom att sättas ut igen?
Hoppas på positivt svar.
Med vänlig hälsning, Elisabeth

Kommentarer

  • Hej Elisabeth,

    Eftersom vitsippsdalen är ett område som är farligt att vistas i vid blåst har vi sedan ett antal år tagit bort, och avvaktat med renovering av, bänkar i vitsippsdalen.
    I takt med att vi kan säkra vissa områden, kommer vi att se över behovet av nya bänkar.
    Vänligen
    Mats Havström
    Chef Samlingar och Forskning
    Göteborgs Botaniska Trädgård
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent