Roger la Borde adventskalender

Hej! Förra året hade ni den här jättefina adventskalendern av Roger la Borde i er butik. Jag undrar om ni kommer att ha det eller något liknande av samma konstnär i år också?
Eller har ni kanske några liggandes på lagret? Jag har för mig att jag såg det efter jul på er butik. Jag är särskilt intresserad av Chrostmas Conifer kalendern.
Bifogar en bild på kalendern också.
Med vänlig hälsning
József

Kommentarer

  • Hej,

    Ledsen att du fått vänta på svar. Vi har ett fåtal små kvar som står vid kassan.

    Vänliga hälsningar,

    Agneta Green