Har r ett n blomma i trädgården

Ni sökte rapporter om en lite ansenlig blomma ( ser ut som en liten julgran) bor i Munkedal och det växer i min gräsmatta ( 0708/ 197390)
Mvh
Sacke Frondelius
Ps. Glömt vad den heter
Sacke Frondelius

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.