Har r ett n blomma i trädgården
Ni sökte rapporter om en lite ansenlig blomma ( ser ut som en liten julgran) bor i Munkedal och det växer i min gräsmatta ( 0708/ 197390)
Mvh
Sacke Frondelius
Ps. Glömt vad den heter
Mvh
Sacke Frondelius
Ps. Glömt vad den heter
Följ inlägget
1
följare
Borttagen kommentar