Dahliaknölar

Hej! Hörde talas om att ni säljer lökar/knölar till dahlior. I förekommande fall undrar jag när detta sker.

Mvh
Ewa

Kommentarer

  • Hej,

    Vi tar vanligtvis upp knölarna sista veckan i september och säljer dem sedan i vår butik. Något exakt datum kan jag inte ange men håll utkik på vår sida på Facebook där vi annonserar ut det så snart vi vet.
  • Kan man köpa dahliaknölar nu på våren
  • Hej,

    Vi säljer dem tidigare på våren. Nu har vi inga
  • Tack för info, kan man få information nästa gång det är försäljning på gång !!!
    Tack på förhand
    Lars
  • Vi meddelar detta på vår Facebooksida och Instagram. De kommer vanligtvis till butiken i slutet av februari/början av mars. Vissa år säljer vi de dahliaknölar vi tar upp ur våra rabatter och det sker i september