Antal anställda

Hej
Jag heter Kajsa och läser masterutbildning på Chalmers i arkitektur. Just nu håller jag på och designar ett projekt inspirerat av botaniska men som är lite mer begränsat i storlek. Det jag skulle behöva veta är hur många anställda som behövs och därigenom hur mycket personalutrymme jag behöver. Projektet består av en vinterträdgård på 140 kvm där fokus ligger på konservering av hotade växter, en butik i stil med er på ca 80 kvm, och ett utrymme som agerar drivhus på ca 110 kvm. försäljningen är i stil med er, så man kan köpa både prylar och växter, och tanken med projektet är att det ska vara ett ställe för att stärka den lokala floran genom praktik, utbildning, och försäljning. Kanske lite otydligt, men baserat på projektets storlek, hur många tror ni skulle behöva jobba här?
Tack så mycket på förhand!
Kajsa

Kommentarer

  • Hej,

    Kul projekt! Så klart beror det mkt på vilka öppettider man har, alla dagar i veckan? Många timmar per dag? Räkna du med 10 personer, folk behöver gå på schema och jobbar ju inte dygnet runt