Kan jag tacka ja till en lägenhet även om jag inte gått på visningen?

Hej

många av tiderna jag får för visningar krockar med mitt jobb och kan inte gå,  jag har inte heller kompisar eller familj som kan gå på de,  har inga andra val

om jag inte kan gå blir det automatiskt nej eller jag jag på nåt sett tacka ja även om jag inte har gått på visningen
Shad

Kommentarer

  • Hej Shad, tack för din fråga!

    I vissa fall är det obligatoriskt att ha gått på visningen för att kunna bli erbjuden ett kontrakt. I så fall står det i informationen om visningen på annonssidan när du fått en visningskallelse. Det vanligaste är att det inte är obligatoriskt med närvaro på visningen, och då kan du alltså tacka ja utan att ha gått på visningen.
    Elin, Boplats Göteborg