Hur gör jag gör för att annonsera om rum till student?

Hur gör jag gör för att annonsera med våra önskemål om t.ex en rökfri , kvinnlig student .

Kommentarer

  • Hej Britt, tack för din fråga!

    Tyvärr går det inte att annonsera ut privatrum eller andrahandslägenheter genom Boplats längre. Vi erbjuder inte längre annonsering av rum och andrahandslägenheter, utan har bara annonser för förstahandslägenheter på boplats.se.

    Anledningen är att under 2020 fick Boplats Göteborg AB nya ägardirektiv, där det bland annat framgick att uppdraget om att ha en tjänst för privatannonsering på boplats.se skulle avslutas. Här kan du läsa mer om beslutet.

    Det finns flera bostadssajter för andrahand och rum och du hittar dem enklast genom att söka på nätet. Många annonserar också lediga andrahandslägenheter och rum på sociala medier.
    Elin, Boplats Väst