Kan jag tacka ja och gå på visning utan att det påverkar min köplats och antal dagar på Boplats?

Hej!
Kan jag tacka ja och även gå på visning utan att det påverkar min köplats och antal dagar på Boplats?
Finns det något maxtak?
/ Anette
Anette

Kommentarer

  • Hej Anette, tack för din fråga!

    Dina ködagar hos Boplats påverkas inte av hur många lägenheter du går på visning på, eller av att du svarar Ja efter visning. Det är först när du har signerat ett kontrakt och fått en lägenhet som ködagarna nollställs.
    Elin, Boplats Väst