När kommer mina Öckerö-poäng synas på Boplats?

Hej! Jag är medlem hos Öckerö Fastigheter och har precis registrerat mig hos Boplats. Jag har fått höra att mina dagar från Öckerö Fastigheter ska synas på Boplats, men det står bara att jag har 0 dagar på Boplats!
Varför syns inte mina dagar från Öckerö?

Kommentarer

  • Hej Karin, tack för din fråga!

    Öckerö Fastigheter uppdaterar Öckerö-poängen i Boplats system ungefär en till två gånger per vecka.

    Du ska kunna se dina Öckerö-poäng på boplats.se inom någon vecka efter att du har skapat ditt Boplats-konto.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hur är det för medlemmar som varit medlem hos Boplats sedan typ 2015. Så när överförs poängen för dem?
  • Hej Lilja, tack för din fråga!

    Om du redan har ett konto på boplats.se sedan tidigare behöver du inte göra någonting. Öckeröpoängen förs automatiskt över till ditt boplats-konto. Du kan se både din ködagar hos Boplats och dina poäng hos Öckerö Fastigheter längst upp på Mina Sidor.
    Elin, Boplats Göteborg