Hur många ködagar har jag på boplats?

när anmälde jag mej på boplats?

Kommentarer

  • Hej Günter, tack för din fråga!

    Du kan se hur många ködagar du har genom att logga in på ditt konto på boplats.se och klicka på Mina Sidor. Längst upp till vänster, precis under ditt namn, står det hur många ködagar du har.

    Om du behöver hjälp med ditt konto på Boplats, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Klicka här för att maila Boplats kundtjänst eller ring oss på 031-100 250 för att få personlig hjälp.
    Elin, Boplats Väst