Hur betalar man med swish?

Hej! Jag hörde att man kan betala med swish nu. Vilket nummer ska man swisha till? Ska man skriva något särskilt i meddelanderutan?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Ja, det stämmer att det går att betala årsavgiften med Swish. Gör såhär för att betala med Swish:
    • Logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor / Betalning
    • Om det är dags för dig att betala, finns det en avi överst på sidan med texten Medlemsavgift Ej betald och två knappar. Klicka på knappen Betala direkt.
    • Ett nytt fönster öppnas där du kan fylla i ditt mobilnummer och klicka på Betala 200 kr.
    • Öppna sedan din Swish-app och godkänn betalningen.

    Finns det inte någon avi med knappen "Betala direkt"?
    Då är det antagligen för tidigt för dig att betala. Längst upp på Mina Sidor  kan du se "Betalt medlemskap till" och det datum som ditt medlemskap ska förnyas. Du kan betala ungefär 30 dagar innan medlemskapsperioden tar slut.

    Elin, Boplats Göteborg
  • Jag vill betala en faktura,hur ska jag betala
  • Elin, Boplats Göteborg
  • Hej jag fick ny lösenord men går inte  logga in fortfarande med personnummer eller e-post
    Mvh Madonna
  • Hej Madonna!

    Här i kundforumet svarar jag bara på allmänna frågor.

    Du är välkommen att kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med ditt lösenord.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej! Jag har betalat genom swish och betalningen gick igenom men det står att jag inte betalat vad ska jag göra ?
  • Hej Amina!

    För att få hjälp med personliga frågor och ärenden, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst .
    Elin, Boplats Göteborg