Varför har fått en e-faktura fast jag redan betalat?

Hej! Jag har betalat avgiften med Swish och det står på min sida att det är betalt. Men nu fick jag en e-faktura? Varför skickar ni den när jag redan har betalat? Måste jag betala den också?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    E-fakturan får du alltid några dagar efter avin har skapats på boplats.se, eftersom den ska skickas till banken.

    Om du redan har betalat avgiften på annat sätt, så ska du inte betala e-fakturan också. Då kan du bara strunta i e-fakturan. Inom en månad försvinner den av sig själv från din internetbank.
    Elin, Boplats Göteborg