kan man byta Emailadress?

Hej! Jag skriver åt min lillasyster, det är så att hennes email konto har blivit kapat och hon kommer inte åt det alls. Hon undrar om man kan byta till en annan, ny email adress då hon har samlat ihop dagar på boplats som hon inte vill förlora. Ifall man kan besöka er och identifiera sig och isåfall byta email adress

Mvh
Silvana

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Om din syster är registrerad med personnummer på boplats.se kan hon logga in med BankID på boplats.se och ändra sin mejladress själv på Mina Sidor / Kontaktuppgifter. Hon måste ha tillgång till sitt Boplats-lösenord för att kunna ändra mejladressen.

    Ifall hon behöver hjälp med att ändra sitt boplats-lösenord och/eller sin mejladress på boplats.se går det jättebra att besöka vår kundmottagning och legitimera sig för att få hjälp med att ändra. Kundmottagningen ligger på Rosenlundsplatsen 1 i Göteborg, öppettider tisdag 13-16 och torsdag 13-16.

    Elin, Boplats Väst