Var hittar jag OCR-nummer och bankgiro att betala årsavgiften?

Jag kan inte hitta Ocr nummer och bankgiro att betala års uppgifter

Kommentarer

  • Hej Ayaan, tack för din fråga!

    Gör såhär för att betala:
    1. Logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor / Betalning.  Om du har en obetald avi kan du betala avgiften. Du kan betala en månad innan din årsavgift går ut.
    2. Obetalda avier har två val: Visa avi och Betala direkt.
    • Betala med kort / Du kan betala med kort genom att klicka på Betala direkt. Ett nytt fönster öppnas där du kan fylla i uppgifterna för ditt betalkort och betala direkt.
    • Betala med Swish / Du kan betala med swish genom att klicka på Betala direkt. Ett nytt fönster öppnas där du kan fylla i ditt mobilnummer, och sedan öppna din swish-app och godkänna betalningen.
    • Betala med bankgiro / Klicka på Visa avi för att hitta summa, bankgironummer och OCR-nummer. Tänk på att det kan ta upp till fem dagar innan din bankgirobetalning registrerats hos oss, så var ute i god tid.
    Finns det inte någon avi med knappen "Visa avi" och "Betala direkt"?
    Då är det antagligen för tidigt för dig att betala. Längst upp på Mina Sidor  kan du se "Betalt medlemskap till" och det datum som ditt medlemskap ska förnyas. Du kan betala ungefär 30 dagar innan medlemskapsperioden tar slut.

    Om du är osäker på när du ska betala, kan du alltid ringa vår kundtjänst på 031-100 250, eller maila vår kundtjänst,  så kan vi hjälpa dig att kolla upp när du ska betala.
    Elin, Boplats Göteborg