Vill vara kvar i hyreskön

Hej! Jag vill få en bekräftelse på att jag finns kvar i hyreskön.
Mvh Annica

Annica Eliasson

Kommentarer

  • Hej,

    Det ser du själv när du går in på ” min sida”, där kan du även ställa in så att du får aviseringar på lediga lägenheter som passar dina önskemål.

    Bodenbo har ett krav på att du skall vara aktivt sökande efter lägenhet. Aktivitetskravet innebär att man minst en gång per halvår måste logga in på sina användare. Vi skickar ut ett mejl till dig en månad före poängen nollas. Du får även ett påminnelsemejl två veckor innan poängen nollas. Om du väljer att återaktivera dig så börjas poäng samlas igen

    Vänligen
    Johan