Ventilation

5:e veckan vi har varit utan ventilation här på Garnisonsgatan 55.
Hur länge ska det vara så här? När man bor på 7:e våningen och det är 27 grader inne utan cirkulation, då kan man ju gissa hur trevligt det är.
Josephine Larsson

Kommentarer

  • Hej Josephine!

    Nej, vi förstår att det inte varit trevligt. Vi beklagar det. Får just reda på att fläkten är bytt och nu väntar vi på elektrikern som skall göra resten. Vi hoppas och tror under dagen.
    Pga rådande läge i världen med krig i Ukraina och pandemi, är leveranser försenade, därav detta dröjsmål.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.