Växeln svår att komma fram på ibland

Svårt att nå er på telefonen vissa dagar. Kan jag nå er på annat sätt?
Berith

Kommentarer

  • Hej Berith!

    Ja, så kan det vara eftersom vi jobbar kundstyrt. Alltså, med mycket besök och telefonsamtal. Måndagar märks det att det är högst tryck.

    Det du kan göra är att om det gäller felanmälan gör du den på hemsidan på "min sida". Då går felanmälan direkt till bovärden utan omväg förbi oss på Kundtjänst. Därav snabbare hantering.
    På "min sida" kan du även göra en störningsanmälan.

    Du kan även få kontakt med oss via vårt frågeformulär på hemsidan eller via Facebook. Även via e-post. Gäller det hyresavtal mailar du på hyresarenden@bodenbo.se.

    Vi svarar så snabbt vi bara kan. Lycka till!
    Helena Ombyggnadssamordnare