När drar ni igång värmen?

Hej skulle behövt att ni drar igång värmen på sergeantsgatan 2A
Är fuktigt och kallt i lägenheten och jag har luftat elementenFinns stor risk för luftvägsinflamation och under rådande pandemi så är detta inte bra alls
Mvh Henrik
Henrik Wikström

Kommentarer

  • Hej Henrik!

    Gör en felanmälan via mina sidor, så kommer bovärden och kollar upp det.
    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga