Värme

Bor på ringvägen 5 ,det börjar bli kallt när slår man på värmen ?
Ann-cristin Korvi

Kommentarer

  • Hej Ann-cristin!

    Det kommer att ta en bit in i Oktober till driftsättning av nya värmesystemet. Vi kommer eventuellt att kunna driftsätta delar av fastigheten tidigare. Vi har värmefläktar att låna ut om det blir för kyligt. Gör en felanmälan på "min sida", så kör vi ut. Vi har noterat och tagit upp den bristfälliga städningen med Johanssons Rör, de ska numera dammsuga kring radiatorerna efter byte, vi beklagar om det varit besvär.
    Helena Ombyggnadssamordnare