Vad är krave för att få ansöka om Parkeringsplats?

Hej!
Jag bor på Erikslund och ser att det finns ett antal P-platser lediga. Vi har redan en plats men eftersom att vi är två stycken som bor här så bör vi ha en till.
Kan dock ej ansöka via min profil, måste man ansöka via den som står på lägenhetens profil?

Kristoffer Olsson

Kommentarer

  • Hej Kristoffer!

    Ursäkta sent svar pga semestertider ...

    Du loggar in via "min sida". Kolla så att du har lagt in att du söker bilplats på Erikslund. Funkar det inte, ring då så hjälper vi dig. 0921-57880.
    Helena Ombyggnadssamordnare