Uthämtning av cykel

Min cykel blev bortforslad från Garnisonsgatan 53 Var kan jag hämta den
Monika Johansson

Kommentarer

  • Hej Monika!

    Vi får återkomma till dig med dag och tid då Du kan hämta din cykel.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Var hämtar jsg min cykel?
    Monika johansson
  • Hej igen Monika!

    Imorgon kl 08.00 kommer Jonathan, bovärden finnas på "Tjärnbacken" för att lämna ut cyklar till dem som meddelat att deras är borta. Tjärnbacken ligger intill ån, vid Sveavägen. Kommer Du uppifrån I19 på Sveavägen, då tar Du sista vägen in till vänster före bron. Du kör in en liten bit och där ligger förrådet, Tjärnbacken. Prata med Jonathan.
    Lycka till!
    Helena Ombyggnadssamordnare