Uppsägningstid hur lång är den vid flytt till trygghetsboende?

Ska flytta till trygghetsboende och undrar hur lång uppsägningstid det är ? Finns det någon särskild blankett för detta?
Margaretha

Kommentarer

  • Hej Margaretha! Det är 3 månaders uppsägningstid + den påbörjade. Alltså, säger Du upp nu i september, har Du sista dag på uppsägningen den 31/12.
    Jag hittar dig dock inte i vårat system? Bor Du i en av våra lägenheter?
    Helena Ombyggnadssamordnare