Kan jag ångra min uppsägning?

Hej, jag har sagt upp min lägenhet men ångrat mig, kan man ta tillbaka sin uppsägning?
leif

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Efter att vi mottagit din uppsägning i systemet så kontaktar vi dig för en förbesiktning av din bostad för att kontrollera skicket och om det är möjligt att hyra ut den omgående efter du flyttat ut och efter att den är utförd så lägger vi ut din lägenhet för annons på vår hemsida.

    Har lägenheten kommit ut på annons så finns det tyvärr ingen återvändo.

    Med vänlig hälsning
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga