Uppsägning bilplats

Jag har sagt upp min bilplats online men när jag undertecknat kommer ingen bekräftelse utan den står bara och tuggar "bearbetar underskrift". Kan jag lita på att uppsägningen är noterad?
Agneta Westman

Kommentarer

  • Hej Agneta!

    Ja,jag ser att den blivit uppsagd. Du kommer att få uppsägningen per brev för underskrift. Vill du bli av med den tidigare kan vi notera det?
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hur säger man upp sin bilplats
    ANNICA
  • Hej Annica!

    Det gör Du på "min sida" går nu att logga in med bank-id.
    Helena Ombyggnadssamordnare