Tvättstugan

Jag fick ett meddelande från er om  skärpning angående städning i tvättstugan och jag upplevde det som ett personligt påhopp då meddelandet var riktat till mig med mitt namn medan mina grannar inte fått något meddelande, jag vill bara påpeka att vi har egen tvättmaskin och nyttjar inte tvättstugan .
Margareta Öhström

Kommentarer

  • Hej Margareta!

    Det mailet gick ut till alla på Jakobsgatan via e-post. Förutsättningen för att alla ska få en e-post är att vi har korrekt adress eller att alla har angivit en.

    Det är inte utpekat på dig, utan det står varje kontrakthavares namn på de specifika mailadresserna.

    Vi ber om ursäkt för att det ställde till det för dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare