Tvättstuga

Hej, jag har ”felanmält” detta problem tidigare och det skulle vara åtgärdad. Jag vill då inte tvätta mina kläder i detta. Brogatan 38 a och b. Bägge tvättstugorna ser likadana ut i samtliga maskiner.
Natalie

Kommentarer

  • Hej Nathalie!

    Håller med dig, ser inte trevligt ut. Jättetråkigt när inte alla känner ansvar och rengör efter sig. Har vi sk bevis på vem det är, då pratar vi först och främst med hyresgästen.

    Gör gärna en felanmälan till. Har även meddelat bovärden.
    Helena Ombyggnadssamordnare