Tvättstuga

Undrar när ni ska renovera tvättstugan på lundagårdsgatan 10/12? 2017 så ni det skulle åtgärdas inom snar framtid men det är ju 5 år sen nu. Vi har inte ens fått en torktumlare, finns bara en tvättmaskin och ett litet torkskåp som 2 hus med 22 lgh ska dela på! För övrigt är det hemskt ofräscht och äckligt där och finns dåligt med städgrejer. Bifogar 2 bilder ,hoppas verkligen ni gör något åt detta snart,finns nog ingen som hyr av bodenbo som har sån hemsk tvättstuga! Vi måste iaf få en torktumlare!
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack så mycket för dina synpunkter och information.
    Mina kollegor ska se över tvättstugan, så jag återkommer så fort jag fått veta mer. Felanmäl gärna om och när det fattas städgrejer. Tyvärr så får dem "fötter" ibland. Varje hyresgäst har ett ansvar att städa efter sig, men det fungerar tyvärr inte väl alltid.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej Anna!

    Vecka 23 börjar dem måla tvättstugan. Det har beställts en torktumlare. Tvättstugan kommer att hållas stängd hela den veckan. Vi kommer att avisera alla hyresgästerna på 10 & 12 att detta kommer att ske.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Superbra! 😀
    Anna
  • Tack! 😀
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej,vi har ännu inte fått någon torktumlare?
    Anna
  • Hej Anna!, men

    Nej, vi beklagar det, men vi har ett preliminärt leveransdatum från Electrolux som är den 22/9. När vi har fått den levererad, då kommer vi att installera den så fort som möjligt. Krig och pandemier ställer till det runt om i världen, tyvärr, men vi hoppas att det snart löser sig.
    Helena Ombyggnadssamordnare