tvättmaskin

jag undrar om man kan få tvättmaskin i sin lägenhet mitt badrum håller på att helrenoveras och jag tänkte när dom lika håller på om man kan få en liten topp mattad tvättmaskin tacksam för svar mvh ulla-britt
ullabritt lifbom

Kommentarer

  • Hej Ulla-Britt!

    Gör en felanmälan till bovärden, så får han kontakta dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hi I wonder how long you wait for your service, we have called several times the error report has made no one come.
    Ruma
  • Hi Ruma!

    Please, call us, and we will help you to see what the problem is?
    Helena Ombyggnadssamordnare