Tv problem

Störningar i vårt tv nät pratade med några bodenboare som var i tvättstugan på  Jakobsgatan om problemen med tv i 21A och 21 B efter ett tag fungerade tv   men har nu börjat strejka igen får ingen signal och tele2 ser inga driftstörningar vad kommer ni att göra åt problemet ? Vi bor på 21b.

Anders Öhström

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Hoppas att det fungerar bättre nu, om inte, gör en felanmälan på mina sidor. Antennservice måste kanske dit?
    Helena Ombyggnadssamordnare