Titthål kan jag få det monterat?

Hej!

Våra ytterdörrar saknar titthål. Vi har varken säkerhetskedja eller titthål, vilket känns obehagligt då vi inte har någon aning vem som plingar på dörren. Har vi rätt till dörr med titthål och hur ska vi göra om vi vill ha det?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Du kan inte kräva titthål av en hyresvärd. Ring oss om du vill sätta in ett själv så du får tillstånd till det och inte blir ersättningsskyldig vid flytt.
    Helena Ombyggnadssamordnare