Tidsstyrda parkeringsplatser

Hej!

Vad är skillnaden mellan era tidsstyrda och icke tidsstyrda parkeringsplatser?

Alexander

Kommentarer

  • För en tidstyrd motorvärmarstolpe går strömmen igång efter hur du har ställt in timern (intervall 30-180 minuter). I den icke tidstyrda är strömmen alltid på. Det går således avsevärt mycket mer ström i den icke tidstyrda därav prisskillnaden.
    Johan