Tidigare inflyttning

Om föregående hyresgäst flyttat och lägenheten står tom,kan man då flytta in tidigare?
Lorna Grönlundh

Kommentarer

  • Hej Lorna! Om det inte ska göras något större rep i lägenheten så finns möjligheten att bli av med lägenheten tidigare. Men om den som blir etta på lägenheten inte vill ta den tidigare(kan ha egen uppsägningstid) så är det vanlig uppsägningstid.
    Björn