Telefonkö hos er

Hej

Det är lång väntetid på telefonen hos er ibland? Kan jag komma fram på annat sätt?
Krister

Kommentarer

  • Hej Krister!

    Ja, eftersom vi jobbar kundstyrt med både besök och via telefonen så kan det ta tid att komma fram emellanåt. Värst är det på måndagar samt när någon av oss har semester eller vid sjukdom. Vi svarar så fort vi bara kan, men rekommenderar Er att använda nätet.

    Du gör felanmälan via "mina sidor" på bodenbo.se. Gäller det hyresärenden, då mailar du hyresarenden@bodenbo.se.

    Du kan även ställa frågor här via "frågor & svar" eller via facebook så svarar vi så snabbt vi kan.
    Helena Ombyggnadssamordnare