Tappat inloggningsuppgifterna

Har tappat mitt användarnamn samt lösenord? Hur gör jag nu?

Emelie

Kommentarer

  • Har du glömt ditt lösenord eller ditt användarnamn? Skriv in ditt användarnamn eller personnummer och klicka på länken 'Skicka mina inloggningsuppgifter'. Vi kommer då att skicka användarnamn och lösenord till dig via e-post.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Jag har glömt mitt lösenord och mitt användarnamn
    Jannike nordberg
  • har tappat bort mitt användarnam och lösenord
    sören karlsson
  • tappat inloggningen
    sören karlsson
  • Hej Sören!

    Då måste du ringa eller maila in till oss för att få nytt. Det är personligt, så vi kan inte lämna ut det här.
    Helena Ombyggnadssamordnare