Tapet

Hej! Jag fick nya tapeter när jag flyttade in i Mars 2021 och har upptäckt sprickor i vardagsrum och hall.. är det något man ska meddela er om eller visar man bara det om man skulle flytta? 😀 dvs ska jag felanmäla dessa sprickor?

Jag vet att ni inte kommer tapetsera om men jag undrar om det är något jag kan göra för att stoppa sprickorna att bli större?

Siri

Kommentarer

  • Hej Siri! Gör en felanmälan på "Mina sidor" så får din bovärd komma och kika.
    Björn